Wednesday, April 13, 2011

Potrait Makan Malam

Assalamualaikum. Rasa macam lama saja saya tak letak gambar kat sini. Yelah, sibuk dengan kerja-kerja sikit kan (alasan basi dah ni!). Namun begitu, baru-baru ini saya berkesempatan menghadiri satu jamuan makan malam yang diadakan oleh jabatan saya. Saya juga telah dilantik sebagai Official Photographer untuk majlis ini. Dengan bantuan tiang lampu berpayung (lighting stand + umbrella) yang saya pinjam, dapatlah membantu saya menghasilkan gambar yang nampak menarik, bagi sayalah ye. Jika sebelum ini asyik bounce lampu flash ke siling, kini saya lalukan lampu flash saya menembusi payung yang dipinjam. Alhamdulillah menjadi juga hasilnya. Jadi, di bawah, saya letakkan beberapa keping gambar hasil menggunakan teknik lampu berpayung!


Untuk permulaan saya letak dua gambar dulu ye. Minta maaf la pasal sikit sangat ye, ni gara-gara kelajuan internet teramatlah perlahan. Tapi jangan risau, nanti saya tambah lagi. Apa-apahal, nikmati dahulu dua keping gambar dua jejaka idaman ini ye!

No comments:

Post a Comment