Monday, February 7, 2011

Kelantan - Street, landscape and potrait photography

Pada Gong Xi Fatt Chai yang lepas, aku dan family aku pergi melancong ke negeri Cik Siti Wan Kembang iaitu negeri Kelantan. Kami sekeluarga menyangkakan tidak ramai orang yang akan berada di Kelantan, tetapi kami silap besar apabila mendapati banyak hotel yang sudah full house. Ish, tak sangka betul! Mujur kami ada jumpa hotel yang masih ada bilik kosong. Syukurrr! Sepanjang berada di Kelantan, sempatlah juga aku shoot beberapa gambar. Kali ini, gambar-gambar aku akan aku sertakan bersama kata-kata hikmah. Tapi kata-kata hikmah ni bukan aku yang cakap ok, ada orang lain punya, aku cuma letak ikut kesesuaian gambar je.

Senjata aku: Canon 1000D + Sigma 24-70mm F2.8 = Photo

"Be wise with speed; a fool at forty is a fool indeed."

Edward Young

 "Anyone who says they have only one life to live must not know how to read a book."

~Author Unknown

"Seeing is not always believing."

Martin Luther King, Jr.

 
"A forest of these trees is a spectacle too much for one man to see."

David Douglas

 Kata-kata Pujangga:

“Andai hidup punca perpisahan, biarlah mati menyambungnya semula. Namun seandainya mati punca perpisahan, biarlah hidup ini membawa erti yang nyata.”

No comments:

Post a Comment