Tuesday, February 7, 2012

Maternity Potrait






Assalamualaikum

Ya 'Aziz

Ya Jabbar

Ya Mutakabbir

Apa khabar semua? Mesti semua tengah bercuti kan? Namun begitu, sekejap sahaja berlalu cuti 4 hari ni kan? Masa memang berlalu dengan pantas sekali. Walaubagaimanapun, saya berjaya memanfaatkan cuti 4 hari ini dengan sebaiknya.

Semalam, saya dan isteri sempat melakukan sesi bergambar kami sendiri. Isteri saya sebenarnya yang merancang untuk melakukan sesi ini. Ini kerana dia mahukan kenangan memandang kami akan menyambut kelahiran anak sulung kami bulan 3 nanti. Jadi tanpa berfikir panjang saya terus bersetuju melakukan sesi bergambar.

Berbekalkan Canon EOS 40D, Prime lens 50mm F1.8 dan tripod, kami menuju ke Taman D.R yang terletak di Ipoh seawal 8 pagi. Waktu sebegini memang adalah waktu terbaik untuk kita mengambil gambar kerana cahaya berada dalam posisi yang baik.

Jadi, saya tak nak cerita panjang, jom kita layan gambar di atas bersama-sama orait!

No comments:

Post a Comment