Thursday, February 23, 2012

Pakej-Pakej Fotografi Perkahwinan 2012

Assalamualaikum.

Ya 'Aziz,

Ya Jabbar,

Ya Mutakabbir

Pakej Gangsa (Bajet):
  • 1 x sticky album
  • 114 x 4R
  • 1 x DVD all picutre
  • 2 x (8"x12") photo
  • FREE 1 X (8"x12") photo
  • FREE 1 x FRAME (8"x12")
  • FREE SESI OUTDOOR 
Pakej Perak:
  • 1 x custom album saiz 8"x12" (40 pages)
  • 1 x DVD all picture
  • FREE 2 x (8"x12") photo + 2 x Frame (8"x12")
  • FREE sesi outdoor
Pakej Emas:
  • 1 x custom album saiz 10"x15" (40 pages)
  • 1 x DVD all picture
  • FREE 2 x (8"x12") photo + 2 x Frame (8"x12")
  • FREE Poster Frame (16" x 24")
  • FREE sesi outdoor


*Semua harga yang ditawarkan ini adalah untuk 1 majlis sahaja. Jika ada tambahan, harga adalah berbeza.

Saya juga memberi pilihan kepada anda untuk menentukan pakej buatan anda sendiri (jika ada). Sebarang pertanyaan atau maklumat lanjut, sila hubungi saya melalui:
  • email: izwanfotopreneur@gmail.com
  • telefon: 017-4871417 (Izwan)
Namun begitu, di sini, ingin saya ingatkan bahawa, pemilihan anda haruslah berdasarkan kepercayaan dan keyakinan terhadap saya. Dengan keyakinan dan kepercayaan yang diberikan, ia dapat membantu saya menghasilkan karya yang terbaik.

*Khas untuk pelanggan dihormati, anda diminta untuk sertakan sekali maklumat seperti di bawah di dalam email pertanyaan anda ye:
  • Maklumat untuk dihubungi
  • Hari dan tarikh majlis berlangsung
  • Lokasi perkahwinan
  • Idea kasar untuk bajet anda
Kerjasama yang anda berikan saya dahului dengan ucapan terima kasih.

PILIH SAYA JIKA ANDA PERCAYA.

No comments:

Post a Comment