Monday, March 14, 2011

Gambar Hari Ini #1

Assalamualaikum.

Saya kena jadikan update blog saya ni sebagai satu habit agar saya tidak akan lupa mengemaskini blog ini. Maka dengan ini, saya mengambil langkah inisiatif dengan mengadakan satu posting yang bertajuk 'Gambar Hari Ini'. Posting ini diadakan bertujuan untuk membantu saya dalam menjana idea fotografi saya agar saya mampu keluar dengan hasil foto yang lebih kreatif dan menarik. Jadi, untuk hari ini, saya telah pilih satu gambar untuk posting pertama 'Gambar Hari Ini'.


Kenapa saya pilih gambar ini? Ha, ini kerana senyuman yang diberikan oleh cicak ini. Mula-mula saya tak perasan pun yang cicak ni cuba memberikan satu senyuman, tapi, bila saya check semula dalam LCD kamera saya baru saya perasan yang cicak ini rupa-rupanya sudah memberikan satu senyuman yang cukup menawan. Moment seperti ini bukan kita boleh jangka, tanpa disedari sahaja ia boleh berlaku. Dengan matanya yang sepet (sama macam mata saya, hehehe!) dan senyumannya yang melebar, maka gambar ini telah saya pilih untuk posting pertama 'Gambar Hari Ini'.

No comments:

Post a Comment