Friday, July 1, 2011

Haniff dan Yati - 12 Jun 2011, Shah Alam

Assalamualaikum.

Seminggu selepas saya mengambil gambar untuk majlis perkahwinan pasangan mempelai ini di Sungai Petani, saya bergerak pula ke Shah Alam untuk majlis persandingan pihak lelaki pula. Jadi, boleh dikatakan pada minggu itu adalah minggu sibuk saya. Tapi tak mengapa, walaupun sibuk, saya seronok melakukan kerja-kerja yang saya minat.

Majlis persandingan sebelah lelaki ini berlangsung dalam suasana yang agak meriah, para hadirin memang ramai betul. Ditambah lagi dengan kumpulan nyanyian ghazal yang menyanyikan lagu-lagu siulan masa kini antaranya ialah lagu dendangan Maher Zain. Fuhh!

Jadi, tanpa membuang masa, saya rasa cukup sampai di sini saja saya berceloteh. Jom layan gambar-gambar di bawah ni dulu...







p/s: Nantikan promosi terbaru Izwan Photopreneur ye...

No comments:

Post a Comment