Tuesday, June 14, 2011

Yati dan Haniff - 4 Jun 2011

Assalamualaikum.

Jadi, kita berkesempatan untuk berjumpa sekali lagi di dalam blog ini. Alhmdulillah di atas kurniaanNya, saya berjaya mendapatkan job ketiga saya untuk majlis perkahwinan. Terima kasih diucapkan kepada Yati, iaitu kawan sepejabat saya kerana sudi memilih saya sebagai jurugambar untuk majlis perkahwinannya.

Sebenarnya pada awalnya saya pun tak sangka Yati akan memilih saya sebagai jurugambar majlis perkahwinannya kerana saya beranggapan Yati sudah mempunyai pilihan sendiri. Tetapi, mungkin ini rezeki daripada Allah, maka Yati bersetuju memilih saya untuk merakamkan gambar-gambar majlis perkahwinannya.

Majlis ini telah berlangsung pada 3 (akad) dan 4 (bersanding) Jun 2011 di Sungai Petani, Kedah. Keadaan cuaca di Kedah yang panas terik cukup memberikan cabaran kepada saya. Walaubagaimanapun saya tetap memberikan yang terbaik untuk pelanggan saya.

Jadi di bawah ini saya paparkan beberapa gambar yang telah saya pilih untuk tatapan anda semua. Semoga anda semua terhibur ok!



Orait. Untuk akan datang, saya akan tunjukkan gambar-gambar majlis persandingan di belah lelaki pula di Shah Alam. Harap bersabar yerrr!

No comments:

Post a Comment