Saturday, May 14, 2011

Tugasan Pertama

Assalamualaikum.

Mula-mula sekali saya nak panjatkan kesyukuran kepada Illahi sebab masih diberi kesempatan untuk menulis entri terbaru ini. Minta maaf la kepada semua ye sebab saya lambat untuk mengemaskini blog ini. Kesibukkan menyiapkan tugasan pertama saya menyebabkan berlaku kelewatan ini.

Pada 7 Mei 2011 yang lepas, saya telah berjaya melaksanakan tugasan saya yang pertama. Pelanggan untuk tugasan ini adalah rakan sekerja saya di mana anak beliau yang baru pulang dari India melangsungkan perkahwinan. Anak lelakinya yang bernama Jauhari (Joe) telah melangsungkan perkahwinan dengan pasangannya iaitu Hazwani (Wani) yang berasal dari Banting, Selangor. Kedua-dua pasangan mempelai ini merupakan pemegang ijazah perubatan dari salah sebuah universiti di India.

Terima kasih saya ucapkan kepada Abang Bob atau nama sebenarnya Mustapha sebab percaya kepada saya untuk menangkap gambar majlis perkahwinan anaknya ini. Memang meriah gila! Dengan warna tema emas, habis emas semua majlis. Inilah pengalaman pertama saya melakukan tugasan mengambil gambar ini. Terima kasih juga kepada Encik Wan Azmin (http://wan-words.blogspot.com/) kerana kesudiannya menemani saya sepanjang majlis ini. Tanpanya, maka tidak akan terhasillah foto-foto yang akan saya lampirkan di bawah.

Rasanya, cukuplah saya berceloteh sampai di sini. Jom kita ramai-ramai hayati foto-foto di bawah ini.




1 comment: