Wednesday, May 25, 2011

Sibuk Bukan Penghalang

Assalamualaikum.

Huh, sibuk betul saya minggu ni. Peluang nak rehat tu betul-betul kurang sampai saya diserang selesema. Nasib baik selesema biasa-biasa saja, kalau kena yang luar biasa, lagilah haru. Kerja berlambak-berlambak perlu disiapkan, belum sempat habis satu kerja, datang kerja baru. Tapi takpe, saya anggap itu sebagai suatu perkara yang positif dalam melatih saya menjadi insan yang cemerlang, gemilang dan terbilang (walaupun Pak Lah dah tak jadi menteri, tapi pernyataan ini masih lagi relevan bagi saya).
Oklah, saya nak sambung kerja balik, sebelum tu saya tinggalkan anda sekeping gambar yang saya ambil semasa majlis perkahwinan saudara Hanif dan isterinya, Liyana, di Ipoh pada 21 Mei 2011.


 Terima kasih saya hendak ucapkan kepada Hanif dan Liyana sekeluarga kerana memilih saya untuk menjadi jurugambar majlis perkahwinan anda berdua. Tahniah diucapkan kepada anda berdua dan semoga berbahagia hingga ke akhir hayat hendaknya...

p/s: InsyaAllah saya akan tambah gambar-gambar majlis ini nanti ye. Harap bersabar ye...

No comments:

Post a Comment