Thursday, January 12, 2012

Majlis Pertunangan

Assalamualaikum.

Sekali lagi saya terlambat untuk muat naik gambar-gambar yang sudah saya ambil pada tahun lepas. Foto-foto di bawah ini ialah semasa Majlis Pertunangan Hanis dan Diana yang diadakan di Seri Iskandar pada 26 Disember 2011. 

Apa yang menariknya tentang Hanis dan Diana ini ialah, pada awalnya mereka tidak bercadang untuk mengupah jurugambar mengambil gambar majlis pertunangan mereka. Namun begitu pada saat-saat akhir mereka bersepakat untuk mengupah jurugambar mengambil gambar majlis pertunangan mereka. Mungkin sudah rezeki, saya dipertemukan dengan mereka yang akhirnya menjadi jurugambar untuk majlis pertunangan ini.

Apa yang saya boleh katakan tentang pasangan ini ialah mereka berdua adalah pasangan yang sangat ceria dan susah nak berhenti ketawa. Perkara ini telah menyebabkan saya mudah untuk berurusan dengan mereka. Kerja saya juga bertambah seronok apabila mendapat pelanggan sebegini rupa. 

Cukuplah setakat ini saya bercerita, apa kata kita layan dulu foto-foto di bawah ok...







No comments:

Post a Comment